mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Träning!

Kategori: Styrketräning

Kvällens styrketräningspass blev ett långt överkroppspass, som kändes riktigt bra med tanke på den träningsvärk jag har i hela kroppen samt en liten förkylning. Kände mig förvånansvärt stark faktiskt..
 
Passet utfördes med Pontus och såg ut som följande:
 
*Drag till hakan
* Bänkpress
* Chins med vikt
* Dips med vikt
* Omvänd bänkpress
* Axelpress och 2st hantelövningar till.
 
Alla övningar var 4x6 - alltså 4st set med 6st repetitioner.
 
Här kommer några bilder från passet.
 
Pontus hade vart i farten..
 
 
 
Taggad för dips.. Jaaaa
 
 
Nu är det dags att soooova.. hörs i morgon. // Gustav.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: