mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Trääänaaaa!!

Kategori: Styrketräning

Tjeena.. gårdagens kvällspass var som sagt styrketräning, körde ett bänkpressprogram som jag inte hade kört på några månader. Så det var skönt med ett nytt program, så man inte kör samma vecka efter vecka.
 
Passet såg ut som följande

Bänkpress 7x3.

Liggande triceps press 4x6. 

Högt stående cable press 4x6.  

Situps med vikt på pannan 4x6.  

Lågt stående cable press 4x6.

 Biceps curl 4x6.

 Triceps curl 4x6.  

Underarms curl 3x20
 
 
Passet kändes riktigt bra, hade ökat väldigt mycket jämfört mot sist jag körde det här passet det så det var skönt.
 
När jag kom hem igår så var jag helt slut, så jag åt mat sen gick jag och la mig.. därför kommer gårdagens pass upp idag!
Idag känner jag att jag har träningsvärk i triceps och en skön seghet i underarmarna. Även lite i magen.
 
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta jobba med mitt projektarbete, vi hörs!!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: