mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Söndag som julafton!

Kategori: Träning Kondition

Idag är det julafton, men det stoppade inte mig från att ta en joggingtur i morse när jag vaknade. Sprang ca 4 km (en vända här ute på landet), det var några centimeters nysnö och bilar som hade kört runt i det. Så hade behövt både antispinn, antisladd och fyrhjulsdrift för att få bra fäste när jag sprang! Man kände att underlaget var löst efteråt för då kände jag hur små musklerna i fötterna fått jobba lite extra.
 
Lite senare på dagen kom släkten hit för att äta julmat och ge varandra presenter. Trevligt!
 
Nu är jag trött så det blir snart att sova. Imorgon är det träning kl 10 i Arboga som gäller tillsammans med brorsan, överkropp står på schemat. Då bland annat bänkpress, chins och dips ingår. Kan bli tungt med kroppsviktsövningar efter all julmat..haha.
 
Bild innan löpningen i morse.
 
 
Gooood juuuuul & Gott nytt år.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: