mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Löpning & Boxning

Kategori: Träning Kondition

Idag slutade jag 12.30 i skolan, hade tagit med mig löpargrejer, så jag stack ut och jogga i 30 minuter och sedan duschade jag i skolan. Kändes mycket vettigare än att sitta i skolan och vänta på 14.10 tåget hem som jag brukar göra.

Löpningen kändes ganska okej men jag känner att jag inte är van att jogga.. men det ska det bli ändring på!

När jag kom hem så åt jag mat och slappade. Eftersom MMA träningen har juluppehåll så gick jag ut i garaget vid 6 tiden för att slå lite på boxningssäcken i garaget. Körde lite olika slagkominationer mm.. känns härligt att slå, speciellt när man känner att tajmingen och träffarna i slagen blir bra. Men det är jobbigt oxå..!

Nu är det snart dags att sova, hoppas ni har haft en bra dag och tränat hårt!

Alla borde hinna träna, men få har viljan att göra det dag efter dag. Vecka efter vecka. År efter år.  

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: