mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Jullov!!

Kategori: Träning Övrigt

Idag var det avslutning i skolan så nu är det jullov.. wohoo! Riktigt skönt :)
 
Efter avslutningen var vi några killar och tjejer från klassen som gick och käka pizza buffe på american pizza i Eskilstuna. Det satt fint och jäklar vad mätt jag blev.
 
Idag hade jag tänkt att köra lite bänkpress,chins,dips mm men jag kände mig lite sliten i kroppen efter marklyftspasset igår så jag lyssnade på kroppen och körde ett pass med lång uppvärmning, lite rörlighets övningar och sen en lång stretch istället.
 
Imorgon blir det löpning på förmiddan och bänkpress passet (som jag hade tänkt att köra idag) på kvällen.
 
I helgen blir det brottning och boxning och eventuellt lite marklyft och repklättring! De blir fint de.
 
Känns bra med looooov, träna hårt och äta mycket julmat. En annan bra grej som händer under jullovet är att jag kommer börja boka resan till Thailand där jag ska träna MMA i vår på Tiger muay thai & MMA..Längtar tills den dagen man kommer dit och får se den skylten på riktigt. Då jäklar blir det träna av!!  
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: