mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Jorden gick inte under!

Kategori: Styrketräning

Tur var väl det för idag gjorde jag ett riktigt bra pass på gymmet.
Tränade mellan 20-21.30 och körde själv, var inte många på gymmet heller (själv på slutet).
Passet såg ut som följande:
 
*Uppvärmning
*Drag till hakan 4x6 - 50kg
* Situps med vikt på pannan 4x6 - 25kg
* Bänkpress 7x3 - första 5 seten på 110kg, 6e setet på 112.5 kg och sista på 115 kg.
*Chins 4x10 kroppsvikt
*Dips 4x15 kroppsvikt.
* Omvändbänkpress 4x6 - 80kg
 
Avslutade med 2x6 av vardera övning: Hantelpress 30kg, Special hantelövning nr 1 12.5kg, specialövning nr 2 (rocky) 12.5 kg
 
Kändes som ett bra pass, bänken kändes riktigt bra. Kände ingen större skillnad mellan 110 kg eller 115 kg så det var bra. Nu är det bara fortsätta ökaaaaa!!
 
Imorgon blir det träning med min bror i brottarlokalen, blir brottning och kanske lite boxning.. det visar sig i morgon! Ska även jogga en sväng på kvällen eftersom jag inte gjorde det idag. (flyttade det tills i morgon då det passar bättre).
 
Trevlig helg, trääna hårt. Det tänker jag göra iallafall.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: