mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Ge aldrig upp!

Kategori: Allmänt

Det var föreläsning i skolan idag om mentalträning, det var inget nytt direkt. Det kändes som jag har ganska stor koll på den mentala biten i träning när det gäller motivation, positiva tankar, målsättningar, drömmar, vägen dit mm.
Får tacka min bror för det, som är den som fick mig att börja träna och lärt mig det jag kan idag.
 
 
När man tränar hårt så är det inte lätt jämt, det är jobbigt, det går dåligt, man har sina svackor, men det är då det gäller att bita i och fortsätta träna. Härda ut för sen vänder det och går bättre och då kommer man inte komma ihåg dom jobbiga stunderna utan kommer glädjas åt det som går bra, att man kanske uppnått sitt mål eller liknande.
Så ge aldrig upp!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: