mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Dagens lektion.

Kategori: Projektarbete - Thailand 2013

På dagens lektion så har jag gjort en logga (som ni kan se nedanför). Men jag vet inte om det blir den jag kommer använda tillslut, men den får fungera så länge
Jag ville ha en ganska "clean" och enklel logga men som samtidigt var snygg. Men jag vet inte om den här var så snygg...
 
Jag har fortsatt jobba med min affärsplan, bestämde mig för att börja om på den då jag har bytit lite inriktning sedan jag gjorde den första. (från att vara PT och lägga upp program till mig och andra till att istället fokusera på att skriva en inspirerande blogg om resan till Thailand). Så istället började jag om på ett nytt dokument och använde det jag kunde från det gamla dokumentet.
 
 
// Gustav Karlbom
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: