mmafighter.blogg.se

Följ mig på min träningsresa till Thailand. Jag kommer träna på Tiger muay thai & MMA.(Phuket) There are no shortcuts to any place worth going.

Brottning

Kategori: Träning MMA/Boxning/Brottning

Tjeenaree
 
Idag så körde jag brottarträning med min bror precis som planerat.
Tanken var att vi skulle köra lite teknik, brottas lite,boxas lite, köra lite mma och slå lite kast och avsluta med att klättra rep.
 
Men när vi kom till brottarhallen så var det fullt med småungar som hade brottardagis.. så det blev ändrade planer eftersom vi bara fick tillgång till ett litet hörn av mattan.
 
Så vi körde bara brottning med mycket teknik på stancen, dyk och en del strypningar på slutet. Kändes bra att köra mycket teknik och finslipa lite inför KM:et i submission wrestling (brottning med lås & strypningar) som är nästa helg. TAGGAAAA!!!
 
Tyvärr så glömde jag kameran hemma så kunde inte filma något.. så en ny träningsfilm kommer komma upp under nästa vecka istället då jag knappt har nå filmer från veckan som vart.
 
Så länge får ni nöja er med en bild på mig!
 
 
 
Trevlig helg! // Gustav

Kommentarer


Kommentera inlägget här: